Δευτέρα, 10 Νοεμβρίου, 2025
14.8 C
Athens

«Σοκαριστική Αποκάλυψη: Νέες Πληροφορίες για το Κουκούλωμα του Εγκλήματος στα Τέμπη»

Την επομένη της τραγωδίας η ΕΡΓΟΣΕ, για να καλύψει τις ευθύνες της πολιτικής ηγεσίας, συνεδρίασε και έδωσε εκπρόθεσμα την 7η παράταση για την υλοποίηση της σύμβασης 717

Το κουκούλωμα του… κουκουλώματος γινόταν στα Τέμπη, όπως αποδεικνύεται και από τα σημερινά αποκαλυπτικά έγγραφα που παρουσιάζει η «δημοκρατία» σε αποκλειστικότητα και δείχνουν την αδιαφορία της κυβέρνησης για τη σύμβαση 717, που, εάν είχε υλοποιηθεί, όλα θα είχαν αλλάξει στον ελληνικό σιδηρόδρομο και θα είχε αποφευχθεί το δυστύχημα των Τεμπών.

  • Από τον Νίκο Πετρουλάκη

Στα έγγραφα που παρουσιάζουμε σήμερα, η Κοινοπραξία Τομή ΑΒΕΤΕ – Alstom Transport, που έχει την αποκλειστικότητα εκτέλεσης της σύμβασης 717, αποκαλύπτεται ότι έστειλε επιστολή στην ΕΡΓΟΣΕ, στις 17 Φεβρουαρίου 2023, δηλαδή 11 ημέρες πριν από το «έγκλημα» των Τεμπών και καταθέτει αίτημα παράτασης της 7ης αποκλειστικής προθεσμίας (δηλαδή της έβδομης παράτασης) της συνολικής συμβατικής προθεσμίας περαίωσης του έργου, υποσημειώνοντας «άνευ ευθύνης της αναδόχου»!

Ποιο θα ήταν το έργο, που έπρεπε να είχε γίνει πριν από επτά παρατάσεις;

Δείτε: Ανάταξη και αναβάθμιση του συστήματος σηματοδότησης – Τηλεδιοίκησης και αντικατάσταση 70 αλλαγών τροχιάς, σε εντοπισμένα τμήματα του άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας!

Δηλαδή, το έργο που, εάν είχε γίνει, δεν θα συνέβαινε ποτέ το δυστύχημα των Τεμπών και φυσικά θα υπήρχε Τηλεδιοίκηση, η οποία θα βοηθούσε να είχε αποφευχθεί η σύγκρουση των τρένων. Τη νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου 2023 έγινε το τρομερό δυστύχημα με τη μετωπική σύγκρουση δύο αμαξοστοιχιών, που είχε ως τραγικό αποτέλεσμα τον θάνατο 57 ατόμων, που ακόμη και σήμερα οι ψυχές τους περιμένουν τη δικαίωσή τους.

Εδώ, όμως, έρχεται το δεύτερο μεγάλο «κουκούλωμα», έπειτα από εκείνο του μπαζώματος στον χώρο της σύγκρουσης και έχει να κάνει με την προσπάθεια της ΕΡΓΟΣΕ να καλυφθούν οι ευθύνες της κυβέρνησης και των στελεχών της για τη μη εκτέλεση της σύμβασης 717 και για την αδιαφορία που επέδειξαν στην επιστολή της Κοινοπραξίας.

tempi101152
Το έγγραφο της Κοινοπραξία Τομή ΑΒΕΤΕ – Alstom Transport.

Οπως όπως συναντήθηκαν στις 2 Μαρτίου, δύο ημέρες μετά το έγκλημα των Τεμπών για να κάνουν τι, πιστεύετε;

Για να δώσουν… παράταση έως τον Σεπτέμβριο του 2023, απαντώντας στην επιστολή της Κοινοπραξίας! Την ημέρα, δηλαδή, που στον τόπο του εγκλήματος μάζευαν πτώματα, ανθρώπινα μέλη, μπάζωναν τον τόπο και σήκωναν τα διαλυμένα και καμένα από τη μεγάλη φωτιά βαγόνια, αυτά τα μέλη της ΕΡΓΟΣΕ, υπό τον Δημήτρη Τσοτσορό, έπαιρναν απόφαση… παράτασης εκτέλεσης του έργου για τη σύμβαση 717 και δεν ντράπηκαν να στείλουν επίσημο χαρτί της εταιρίας, στην πρώτη σελίδα του οποίου δεν υπάρχει πλήρης ημερομηνία της απόφασης, αλλά …/03/2023.

Στην τελευταία σελίδα, όμως, του συγκεκριμένου εγγράφου «πέφτουν οι μάσκες» και αποκαλύπτεται η επιχείρηση κουκουλώματος της εγκληματικής αδιαφορίας του κράτους (υπουργός τότε ο Κώστας Καραμανλής του Αχιλλέα), αφού πάνω από την υπογραφή του προϊστάμενου διεύθυνσης έργων και προϊστάμενο της διευθύνουσας υπηρεσίας υπάρχει η ημερομηνία 2/3/2023.

tempi101151
Το έγγραφο της ΕΡΓΟΣΕ

Οπως γίνεται αντιληπτό, επιχειρήθηκε να γίνει ακόμα ένα «κουκούλωμα», αφού η απόφαση, όπως καταδεικνύουν τα έγγραφα, που παρουσιάζει σήμερα η «δημοκρατία», συντάχθηκε μετά το «έγκλημα» των Τεμπών, προκειμένου να «καλύψουν» τις δικές τους ευθύνες και αποδεικνύεται περίτρανα η εγκληματική αδιαφορία του αρμόδιου υπουργού και όλων των υπηρεσιών της ΕΡΓΟΣΕ, που δεν είχαν κάνει τίποτα απολύτως για την υλοποίηση της σύμβασης 717, καθώς εάν είχε προχωρήσει, δεν θα είχε γίνει ποτέ το δυστύχημα των Τεμπών, γιατί θα λειτουργούσε η Τηλεδιοίκηση και στην περιοχή των Τεμπών, όπως και σε όλο τον σιδηροδρομικό άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας.

tempi10115
Το έγγραφο της ΕΡΓΟΣΕ

Ακόμα πιο… τραγικό είναι το γεγονός ότι από τότε που υπέγραψαν αυτή την παράταση κουκουλώματος θα έπρεπε έως τις 19 Σεπτεμβρίου 2023 να γίνουν όλες οι απαιτούμενες εργασίες για την αναβάθμιση των σιδηροδρόμων και την τοποθέτηση Τηλεδιοίκησης. Είδατε εσείς να γίνεται τίποτα; Κάθε εβδομάδα, όπως και προχθές Σάββατο, σταματούν τα τρένα, που είναι διαλυμένα στην Ελλάδα και επικίνδυνα πλέον, αφού μόλις πρόσφατα καταγγέλθηκε νέο λάθος στη διαδρομή Θεσσαλονίκη – Αθήνα, με είσοδο δύο τρένων, ένα ανόδου και ένα καθόδου, στην ίδια γραμμή, με κίνδυνο φυσικά να ζήσουμε ακόμα μία τραγωδία όπως εκείνη της 28ης Φεβρουαρίου 2023, με τις 57 ψυχές να επιζητούν δικαίωση και τους γονείς τους να τρέχουν να βρουν το δίκιο τους στα δικαστήρια και τα εργαστήρια του εξωτερικού.

Hot this week

«Αγρότες σε Κίνηση: Πανελλαδική Διαμαρτυρία στην Αθήνα για ΟΠΕΚΕΠΕ και Ευλογιά!»

«Κόκκινο» δείχνει να έχει χτυπήσει η οργή των αγροτών,...

«Δημόσια Αντιπαράθεση: Καιρίδης και Καραμέρος για Τσίπρα – «Σεβασμός στα Πολιτικά Πτώματα»!»

«Άναψαν τα αίματα» μεταξύ του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της Νέας...

«Σάλος και Αντεπίθεση: Η Μυρσίνη Λοΐζου Αναγκάζει την «Καθημερινή» να Αποσύρει Άρθρο-Λίβελο του Δρυμιώτη!»

Το επίμαχο κείμενο περιείχε φράσεις χυδαίου μίσους που ουδέποτε...

Topics

«Δημόσια Αντιπαράθεση: Καιρίδης και Καραμέρος για Τσίπρα – «Σεβασμός στα Πολιτικά Πτώματα»!»

«Άναψαν τα αίματα» μεταξύ του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της Νέας...

Related Articles

Popular Categories